کراتینین سطح 2.9 مورد نیاز دیالیز است

یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

کراتینین سطح 2.9 مورد نیاز دیالیز است

این مقاله به افرادی که سطح کراتینین بالاتری دارند کمک می کند و دیالیز توصیه شده است. آیا سطح کراتینین 2.9 برای انجام دیالیز مورد نیاز است؟ آیا گزینه دیگری وجود ندارد؟

آیا سطح کراتینین 2.9 برای انجام دیالیز مورد نیاز است؟

در کلینیک، سطح کراتینین 2.9 نشان می دهد که اختلالات کلیه در مرحله 3 است که برای انجام دیالیز کافی نیست. اما به طور کلی، آیا بیمار باید دیالیز را مصرف کند یا نه از بیمار به بیمار متفاوت است. اگر بیماران علائم شدید یا عوارض و سطوح بالای کراتینین بالاتر از 5/1 میکروگرم در دسیلیتر داشته باشند، باید در اسرع وقت شروع به دیالیز کنند. عوارض آن عبارتند از: هیپرلیپیدمی، پروتئینوری عظیم، و ادم شدید و غیره.

کلیه دیالیز معمولا برای پایین آوردن سطح کراتینین بالا استفاده می شود که به کاهش سطح کراتینین بالا و حذف سایر ضایعات از بدن کمک می کند تا بیماران احساس راحتی کنند. با این حال، بیشتر و بیشتر بیماران از انجام دیالیز تمایلی ندارند زیرا دیالیز ممکن است موجب عوارض جانبی مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، فشار خون پایین و غیره شود.

در مرحله 3 CKD، بیماران بهتر بودند برای درمان ضایعات کلیوی و مراقبت از عملکردهای کلیوی باقی مانده از آسیب بیشتر، درمان مؤثرتری داشته باشند. در غیر این صورت، باید در مسیر دیالیز قرار بگیرید.

آیا گزینه دیگری برای کاهش کراتینین 2.9 وجود دارد؟

در پکن Tongshantang بیمارستان TCM، بیمارستان تخصصی بیماری کلیه، نفرولوژیست ها درمان های سیستماتیک طب چینی را برای پایین آوردن کراتینین 2.9 به طور کلی برای رسیدن به اهداف بهبود ضایعات کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده است.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، یکی از درمان های طب چینی در بیمارستان ما، از خارج استفاده می شود. داروهای چینی به پودر میکرونیزه می شوند و به کیسه های پزشکی اعمال می شوند. بیماران فقط باید روی تخت خوابانند. اتصال دو کیسه پزشکی و دستگاه اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم از طریق نفوذ پوست و رگ های خونی به ضایعات کلیه می رسند. این می تواند ضایعات کلیه را تعمیر و بازگرداندن توابع کلیوی با گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی و ارائه مواد مغذی.

اگر بیماران درمان مناسب و موقتی را انجام دهند، مرحله 3CKD میتواند به طور موثری معکوس شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان طب طبیعی چینی ما برای کاهش سطح کراتینین بالا دریافت کنید، لطفا یک پیام زیر را ارسال کنید یا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5944.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین سطح 2, 9 مورد نیاز دیالیز است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.